نصب دیزل ژنراتور

نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور

نصب هر دستگاهی از قوانین مشخصی پیروی می کند تا تجهیزات آن  به طور کامل و دقیق  کار کنند که اگر این اصول  بطور دقیق رعایت  نگردد هر نوع وسیله ای ممکن است متحمل خسارت یا اتفاقی غیرمعمول شود به همین ترتیب  دیزل ژنراتور نیز از این امر مستثنی نیست و باید در نصب این دستگاه دقت زیادی کرد تا میزان بهره‌وری و عملکرد و طول عمر دیزل ژنراتور بالاتر رود.                                                                                    

بطور مثال اگر محل قرارگیری دیزل ژنراتور بدرستی تراز نباشد لرزش های ایجاد شده تاثیرنامطلوبی بر عملکرد کار دیزل ژنراتور خواهد داشت و و طول عمر قطعات نصب شده بر روی شاسی مثل تابلو کنترل بتدریج پایین خواهد آمد. به همین دلیل نصب و راه اندازی باید توسط کارشناسان خبره صورت بگیرد تا خطرهای احتمالی بعدی جلوگیری گردد                                                                                    

 تیم ما در سبا دیزل این اطمینان را به شما خواهد داد تا در نصب و راه اندازی بدون  اشکال  دیزل ژنراتور بهترین سرویس و خذمات را به شما خواهد داد .                                                                                                                                                             

محل  قرار گرفتن دیزل ژنراتور

اولین قدم در نصب دیزل ژنراتور تعیین مکان نصب دیزل ژنراتور می باشد مناسب ترین محل برای نصب دیزل ژانراتور باید براساس موقعیت کاری آن تعین شود . دیزل ژنراتور به هنگام کار دارای صدا و لرزش می باشد پس باید به این مسیله دقت کرد تا صدا و لرزش ایجاد شده در حین کار لطمه ای به کار اصلی آن واحد وارد نسازد بطور مثال اگر این دیزل ژنراتور در یک محیط درمانی و بیمارستانی نصب می شود استفاده از صداگیر ( کانوپی سایلنت ) بسیار مهم است  ویا اینکه تعیین موقعیت قرارگیری ژنراتور باید بگونه آی باشد که دود اگزوز و یا لرزش ایجاد شده  دستگاه خطر و مزاحمتی برای افراد نداشته باشد .

بطور کلی دیزل ژنراتور باید در جایی نصب و راه اندازی گردد که هم دسترسی به آن آسان باشد و هم امکان  نگهداری آن وجود داشته باشد .

  •  
نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور