کمپانی کامینز (Cummins) با شعار Our Energy Works for You یک مجموعه بزرگ است که در زمینه طراحی، تولید، فروش و خدمات موتورهای دیزلی و فناوری های مربوط به آنها و برق اضطراری و دائم در سراسر جهان فعالیت می کند.

درباره دیزل ژنراتور کامینز

این شرکت از طریق شبکه بزرگ خود شامل ۷۹ کارخانه، ۵۰۰ شرکت وابسته به خود و یا مستقل توزیع و بیش از ۵۲۰۰ مرکز فروش در ۱۹۰ کشور دنیا به ارائه سرویس و محصولات خود می پردازد. بخش تامین کننده برق اضطراری کامینز، موتور برق از ۲.۵ تا ۲۷۰۰ kW را تولید و عرضه می کند. همچنین خود کمپانی کمنز قطعات یدکی محصولات کامینز شامل انواع فیلترها، توربو شارژر و دیگر قطعات اصلی را پشتیبانی می کند.

دیزل ژنراتور کامینز امروزه در سراسر جهان به عنوان یک محصول شناخته شده و دارای قابلیت اطمینان بالا مطرح است و پروژه های بزرگی را پشتیبانی میکند. 

مجموعه کامینز امروزه در زمینه ارائه خدمات طراحی و تولید موتورهای درون‌سوز و فناوری‌های مرتبط با آن، مانند: تولید سامانه‌های سوخت‌رسانی انژکتوری، سامانه‌های کنترل، تجهیزات فیلتراسیون و سیستم‌های تولید برق، فعالیت می‌نماید و از بزرگترین مجموعه های پیشرو در صنعت دیزل ژنراتور و تامین برق اضطراری میباشد. این مجموعه با به کار گیری پیشرفته ترین تکنولوژی ها اقدام به تولید مولد های برق اضطراری ( دیزل ژنراتور ) مینماید.

شرکت کامینز به عنوان بزرگترین مجموعه تولید کننده دیزل ژنراتور در سراسر جهان از سال ۱۹۱۹ توسط کلسی کامینز به صورت رسمی شروع به فعالیت نمود ، این شرکت از بدو تاسیس تا کنون تلاش نموده است چالش ها را به فرصت تبدیل کرده و همیشه به دنبال راه حل های جدید جهت تبدیل دنیا به جایی بهتر برای زندگی باشد. کامینز یک کمپانی آمریکایی در زمینه ی طراحی، تولید و توزیع دیزل ژنراتور فیلتراسیون و محصولات تولید برق است که در لیست ۵۰۰ کمپانی برتر مجله فورچون نیر قرار دارد.

مشخصات فنی دیزل ژنراتور کامینز

کلیه دیزل ژنراتور های معرفی شده زیر ۵۰ هرتز می باشند. این دیزل ژنراتور ها در بازار با نام دیزل ژنراتور کامینز پاور نیز شناخته می شوند.


دیزل ژنراتور کامینز در دو مدل زیر ارائه می گردند:

• دیزل ژنراتور کامینز بدون کانوپی
• دیزل ژنراتور کامینز کانوپی دار

ویژگی های دیزل ژنراتور بدون کانوپی Cummins

     محصولات بدون پوشش یا بدون کانوپی تمام موارد مورد نیاز برای کاهش دادن هزینه های نصب را دارا می باشند. این محصولات به تانک سوخت با ظرفیت بالا، باتری، تابلوی کنترل دستی و اتوماتیک، کلید اتوماتیک و منبع اگزوز صنعتی مجهز شده اند. شاسی این دستگاه ها دارای سطح اتکاء کامل و ۴ پایه جهت حمل با لیفتراک و غیره.

 

 

دیزل ژنراتور کامینز

دیزل ژنراتور کامینز



ویژگی های دیزل ژنراتور کانوپی دار Cummins

     دیزل ژنراتور کانوپی دار کامینز یا دیزل ژنراتور بی صدای کامینز پاور به نحوی طراحی شده اند که علاوه بر دارا بودن ویژگی های استاندارد Step 2006 اروپا از سطح کیفیتی بالاتر از آن نیز برخوردار باشند. طراحی این محصولات به صورتی است که مستقیما می توانند با محصولات بدون کانوپی رقابت کنند و انعطاف پذیری در مصرف و دسترسی را به همراه داشته باشند. به غیر از شاسی و در زمینه مذکور انتخاب های مختلفی جهت استفاده های مختلف وجود دارد.

         دیزل ژنراتور کانوپی دار کامینز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *