DEUTZ یکی از پیشروترین تولید کنندگان سیستم های موتورهای دیزل نوآورانه در جهان است. صلاحیت های اصلی آن توسعه ، تولید ، توزیع و سرویس موتورهای دیزلی ، گازی و برقی برای کاربردهای حرفه ای است. متخصص موتور طیف وسیعی از محصولات تا ظرفیت 620 کیلو وات را ارائه می دهد که در تجهیزات ساختمانی ، ماشین آلات کشاورزی ، تجهیزات جابجایی مواد ، وسایل نقلیه تجاری ، وسایل نقلیه ریلی و سایر پروژه ها استفاده می شود.

DEUTZ AG که در ابتدا در سال 1864 با عنوان N.A. Otto & Cie در کلن آلمان تاسیس شد ، قدیمی ترین شرکت موتور جهان و یکی از برجسته ترین تولید کنندگان موتورهای مستقل در جهان است. DEUTZ از 13 شرکت توزیع کننده ، 7 دفتر فروش و بیش از 800 شریک فروش و خدمات در بیش از 130 کشور جهان پشتیبانی جامع و کوتاه مدت به مشتریان خود ارائه می دهد.
توسط هیئت مدیره DEUTZ AG ، گزینه های استراتژیک برای سرمایه گذاری مشترک DEUTZ (Dalian) Engine Co.، Ltd. ، با دفتر مرکزی در دالیان ، چین (‘DEUTZ Dalian’)
آغاز شده است .
این کمپانی با همکاری های ویژه ای که با شرکت های معتبر اروپایی مانند ولوو پنتا و … داشته بسیاری از فرآیندهای تولید دیگر شرکت ها را در خط تولید خود دارد. لذا بسیار مشهود است که پلتفرم های مشابه بسیاری با موتورهای دیزل دیگر شرکت ها دارد.
دویتس دالیان موتور دیزل جهت ژنراتور نیز در رنج های متوسط و کوچک تولید می کند که سبا دیزل از این موتورها نیز در محصولات خود استفاده می کند .

در حال نمایش 7 نتیجه