کمپانی کامینز دانگ فنگ یک مشارکت 50-50 میان شرکت دانگ فنگ و کامینز آمریکا است که در استان هوبی چین واقع شده
این کمپانس کامینز چینی غالبا موتورهای دیزل سایز کوچک را برای اتومبیل ها، صنایع راه و ساختمان ، صنایع دریایی و ژنراتور تولید میکند.
این شرکت یک مجموعه ی های تک است که مدل های 4BT، 6BT، 6CT و L8.9 که موتورهای با کنترل مکانیکی هستند و نیز سری های ISDe، ISLe و ISZ را که موتورهای با کنترل الکترونیکی هستند را تولید میکند . همچنین موتورهای گازسوز نیز تا قدرت 545 اسب بخار در خط تولید این شرکت وجود دارند. همچنین این موتورهای توانسته اند استانداردهای آلایندگی را بدست بیاورند و در کامیون های سبک و متوسط و حتی سنگین ، اتوبوس های مسافربری، تجهیزات راه سازی و صنابع دریایی و نیز موتور ژنراتورها مورد استفاده قرار گیرند. کامینز دانگ فنگ همچنین استانداردهای ایزو را نیز شامل TS16949:2002, ISO 14001:2004, OHSAS18001:1999، در حال حاضر این شرکت پنج کارخانه تولیدی در کشور چین دارد که همگی آنها با مشارکت 50درصدی آمریکا فعالیت می کنند.
این موتورها در اصل همان موتورهای کامینز هستند و می توان گفت غالب قطعات با کامینز اصلی یکسان بوده و با توجه به سابقه و موجودی قطعات آن در ایران بسیار گزینه ی مناسبی برای خرید می باشند چه برای ژنراتورهای اضطراری و چه ژنراتور دائم کار .
کیفیت بالای تولیدات کامینز دانگ فنک در حدی است که بسیاری از کمپانی های اروپایی جهت تولید و کوپله ی دیزل ژنراتور از محصولات آن نیز استفاده می کنند.
از طرفی قیمت مناسب آن نسبت به تولیدات کامینز آمریکایی و انگلیسی و یا سایر مارک های مشابه اروپایی میتواند گزینه ی مناسبی باشد.
شرکت سبا دیزل نیز این دستگاه ها را با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می کند.

در حال نمایش 9 نتیجه