کمپانی فاو دیزل ژنراتورهای با کیفیت و کم مصرف که میزان صدا را به حداقل می رسانند و عملکرد عالی را ارائه می دهند تولید می کند.
از زمان تأسیس، این شرکت در زمینه تامین و تجارت مجموعه وسیعی از موتورهای دیزل مشغول است.
مجموعه های ژنراتور برق ، مجموعه های ژنراتور اضطراری ، دیزل ژنراتورهای سایلنت و کم صدا ، قطعات یدکی ژنراتور ، روان کننده های ژنراتور و … که نقش مهمی در تأمین موتورهای دیزلی کارآمد ، قابل اعتماد و قوی برای دستگاه ها داشته است.
طی برنامه های تجاری و صنعتی برنامه ریزی شده از سوی دولت چین از این رو ، طی دهه های گذشته ، این شرکت به رسمیت شناخته شده است و از بین مشتریان خود توانسته اعتماد لازم را جلب کند و جهت حفظ کیفیت محصولات مشتاق به حفظ و توسعه ی برند خود بوده است . محصولات این شرکت جهت بهترین قیمت ها در محدوده ژنراتورهای دیزلی دیزل ژنراتور فاو در اندازه های متوسط تا بزرگتر ، طراحی و توسعه داده شده است.
همچنین توانسته بازار خود را در اروپا ، آسیا ، خاورمیانه ، آمریکای لاتین و کشورهای آفریقایی. از موتورهای کوچک تا بزرگ ، گسترش دهد . ژنراتورهایی که با این موتور دیزل ارائه شده اند عملکرد و قابلیت اطمینان بالایی را ارائه می دهند. با بیش از 70 سال تجربه در تولید موتورهای دیزلی ، FAWDE بزرگترین تولید کننده موتور در چین است که در سال 1943 تاسیس شد و پس از هفت دهه توسعه ، کارخانه ی آن امروز به مساحت 800000 متر مربع را پوشش می دهد.
با بیش از 3500 پرسنل ، و ثبت دارایی 6.35 میلیارد یوآن و دارایی های نامشهود مانند نام تجاری 10.229 میلیارد یوآن در حال حاضر ، دارای کارخانه در چهار منطقه ، از جمله دو واحد کارخانه ی موتور بزرگ ، یک واحد پایه بازسازی موتور و یک پایگاه تحقیقاتی خودرو و یک سیستم تولید با تجهیزات پیشرو در جهان ، با ظرفیت تولید سالانه600000 موتور دیزل و 15000 موتور جهت ماشین های سنگین است. وسایل نقلیه. بازار با ارائه کامل موتور برای مجموعه های ژنراتور (gensets). با بیش از 7 دهه تجربه در تولید موتور گازوئیلی با قابلیت اطمینان بیشتر ، سر و صدای کمتر و مصرف کمتر و همچنین قیمت پایین تر.
این شرکت موتورهای دیزلی را به مشتریان در سراسر جهان ، از جمله آمریکای جنوبی ،خاورمیانه و آفریقا و بسیاری دیگر ارائه می دهد.

در حال نمایش 7 نتیجه