خرید دیزل ژنراتور بنز

بنز ایدم یک شرکت تولید موتورهای دیزلی است که در سال 1350 با مشارک ایران و دایملر کرایسلر آلمان در تبریز شروع به فعالیت کرد.
خرید و فروش دیزل ژنراتور بنز ایدم که با عنوان دیزل ژنراتور مرسدس بنز نیز شناخته می شود در کشور با توجه به رایج شدن دیزل ژنراتور ایرانی و لیست قیمت مناسب دیزل ژنراتور بنز پیشنهاد می شود.
خرید دیزل ژنراتور ایرانی که موتور دیزل ژنراتور آن با مارک بنز که تحت لیسانس آلمان در کارخانه ایدم در تبریز تولید می شود با توجه به کیفیت استاندارد در تولید این موتورها و مقرون به صرفه بودن قیمت اولیه خرید دیزل ژنراتور نسبت به رقبای اروپایی مانند ولوو، پرکینز و کامینز می تواند انتخاب ارزان تری باشد. دیزل زنراتور بنز ایدم تا توان 500 اسب بخار خروجی موتور برای تولید برق دارد. که این محدوده مورد استفاده صنعت و بازار می باشد.
موتورهای دیزل بنز می تواند با هر یک از ژنراتورهای استمفورد، مکالته، لینز و لوری سومر یا ژنراتور طرح استمفورد چینی کوپله شود.
جهت دریافت و استعلام قیمت محصولات با شرکت به شماره 88524807 021 تماس و یا درخواست خود را به پست الکترونیکی info@generatordiesel.ir ارسال نمائید.

سبا دیزل، فروش و خدمات نمایندگی دیزل ژنراتور بنز ایدم، انواع موتور دیزل و ژنراتور، لوازم جانبی

در حال نمایش 11 نتیجه